Middagsmys och jacuzzibad

Hej alla nattugglor

Eller Jaa. Klockan är kvart över elva men det är mycket för mig numera

Hade sjukaste drömmarna inatt om mord, Andreas wijk och att min arbetskamrat bröt nacken. Inga roliga drömmar, men jag fick vakna brevid min älskade och det var ju bättre iaf. Det som var mindre bra var att vi vaknade av att hans chef ringde och sa att han började jobba för en kvart sen... Jag hade inte ställt alarmet ordentligt.

Åkte hem och kollade desperate housewifes och Åkte och åt Lunch med Anki. Därefter var det möte och fika på stan med mina arbetskamrater. Efter fikat åkte vi till vår chef där hon hade lagat god middag och en supergod efterrätt. Massa skratt och jacuzzibad hann vi med. Har sjukt bra arbetskamrater måste jag säga, vi har så roligt ihop. Planerade utgång gjorde vi också. Men nu har jag sjutsat hem alla och ligger i sängen för att sova, träning hos sjukgymnasten imorgon. Ska även berätta beskedet om min kommande operation. Då får man skapa nya mål om att ha en ny rehabilitering till den efter operationen och Gipset och allt. Längtar redan tills jag kan gå normalt igen. Nu är jag som vanligt och pratar på för fullt. Läggdags var det, godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0