Inflyttningsfest

Hallå kamrater

Kom nyss hem från Sannas Inflyttningsfest där jag varit ikväll. Eller fest och fest, tjejkväll med utgång för deras del. Jag som är en arbetsnarkoman tycker mer om att sova. Har iaf haft det supertrevligt! Msn blir så otroligt taggad på att flytta till eget när man ser hur fint hon och Eric har det. Man får möblera och dekorera en hel lägenhet som man vill ha den, och (förlåt mamma och pappa), men slippa tjatet om smutstvätt och dammråttor och bäst av allt, slippa sitta vid ett matbord där det pratas i en halvtimme om hur en tegelsten var orange medan de andra var röda på ett hus. Nej men ni fattar

Vad jag har gjort mer idag är väl typ, jobbat, chillat, sjutsat människor, hängt hos tilds och varit hos Sanna. Storslaget vilka händelser

Nej vad fan gör jag uppe? Ska ju jobba imorgon. Pensionärer måste sova tidigt. Fuck aina godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0