Bästa mamma

Det finns några som alltid vet när nånting inte är bra, jag är så sjukt trött efter allt jobbande och är bara inte på bra humör. Då kommer jag hem och så har mamma gjort chokladpudding, hon vet när det behövs som mest. Hon går upp och gör megafrukost innan jobbet, pappa låter mig ha bilen hela tiden. De vet när de ska få mig att må bra. Dom är bäst

Jag har jobbat sjukt mycket denna vecka. Tror det var 59 timmar. 10 timmar igår och 10 timmar idag. Borde inte klaga för jag har ett underbart jobb men man blir trött. Igår på kvällen mös jag med Maya och massa godsaker, känns skönt med lugna kvällar. Idag har jag spenderat kvällen hos min bästa vän där vi bara myst i flera timmar.

Under helgen på jobbet har vi varit på tullgarns slott, fikat, sjungit singstar, ätit tacos och hamburgare (det blir så när jag lagar maten) och haft det allmänt mysigt. Det är som att hänga med sina vänner och få betalt, men ibland går tiden sjukt sakta. Efter allt detta jobbande firar jag med chokladpudding och att jag endast jobbar tisdag och fredag som det ser ut just nu! Lyckan är oslagbar. Måste se till att hitta en klänning till brölloppet under veckan så det låter ju bra med ledighet. Man vill ju inte gå naken på lördag

Puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0