Back on track

Hej kamrater

Har precis varit hos sjukgymnasten och tränat. Hade lite extratid innan jag skulle prata med Lasse om operation och rehab innan och efter det så jag satte mig och strechade. Något jag inte har gjort på ett halvår sen jag skadade mig. Kom faktist ner i spagat med ena benet och nästan med andra, och nästan splitt också, man kanske ska börja strecha lite nu innan jag ska opereras så jag inte är allt för stel när jag kommer tillbaka? Låter som en plan tycker jag, jag vill bli en gummisnodd.

Detta firas med en redbull och desperate housewifes. Sen får jag nog träffa mina kära vänner på en runda på stan och fika. Måste hitta kläder till fredag. Harry p fest väntas och den kommer bli grym. So long sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0