Vuxenpoäng


Igår när jag gick på stan så samlade jag många vuxenpoäng. Jag gick in på Hemtex och köpte kudden som syns på bilden och handlade även näsdukar och våtservetter. Jaa visst tänker folk, vilka jävla vuxenpoäng. Men för mig som inte ens bäddar sängen själv så var jag stolt när jag vandrade hem med en stor påse med en kudde i.

Igår hann jag göra mycket, åkte hem på morgonen, tränade sjukgymnastik, åt frukost på tilds jobb, jobbade på dagis, mös hos anki, lunchade på stan, städade rummet, sjutsade och hämtade folk, tränade barn, fikade med ebba, mös hos frida och vi åkte hit och sov. Försök att göra så mycket på en dag ni...

Och bara för att jag gjorde så himla mycket igår så väljer jag att göra INGENTING idag ungefär. Är halvsjuk och trött. Så jag och frida har myst framför tv:n i tre timmar och bara latat oss. Nu duschar hon och jag ska väl ta och lägga mig i ett bad. Måste se till att bli frisk till helgen.

Börjar nog skrämma mina grannar lite, de tror nog att jag är psykiskt sjuk när jag gång på gång springer ut till brevlådan så fort jag får post. Nyss sprang jag ut i bara trosor och linne med täcket halvsläpandes efteråt, och SJÄLVKLART ska alla grannar gå ut samtidigt. Tur att de tycker om mig så mycket att det kanske inte gör något.

Nej nu ska jag ta tag i livet och bli fresh, ikväll blir det möte och sen middag och bio på heron med mina kära arbetskamrater. Ha en bra kväll kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0