Slutkörd

Äntligen ligger jag i sängen nerbäddad under mitt underbara täcke och ska få sova. Mina ögon svider, min hjärna är tom och mina ben och min fot värker. Trots denna jobbiga dag så är jag på bättre humör än när jag skrev gårdagens inlägg.

Gick upp vid sex imorse. Alltså för 20 timmar sen. Har hunnit sjutsa pappa och ätit frulle, jobbat på dagis, bytt bil, jobbat i Järna, fixat mig hos Maja och kört utgång på flamingo. Eller Jaa utgång och utgång. Mer typ myshäng. Men nykter som jag var och är så beställde jag en redbull och satt där som en social sak. Ratade fulla konstiga människor och skrattade åt att jag är så oskön.

Men hur som haver. Ska inte trötta ut mig själv (enda läsaren i denna blogg) okej där överdrev jag. Men ska inte trötta ut er så jag avlägsnar. Jobb imorgon med! Tjohooooo ska skaffa ett bättre liv så snart jag bara orkar

Love

(bild på mina kamrater sen kvällen, fula eller fulla.. Eller kanske båda, avgör själv )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0