Oh fuck It's friday

Alla är lyckliga att det är fredag, men inte jag. Efter en veckas ledighet och väldigt lite jobb i övrigt så väntas en hel helg med jobb. Så jag kan inte tacka Gud att det är fredag, Menmen!

Vaknade på en bättre sida idag, mitt pms humör igår kan ha att göra med att jag endast sov tre timmar. Men nu har jag tagit igen mig med tolv timmars sömn och mår bättre. Har gjort mig en fetgod pastasallad... Tills jag hällde i pastan och smakade. Mitt tålamod var för dåligt igen. Pastan är inte klar. Så nu får jag äta hård pasta med sallad, men det blir nog gott ändå! Sen blir det efterrätt med glass och smält choklad, både mamma och pappa är hemma tidigt idag så då kan man passa på innan jag åker till jobbet, tar fredagsmyset tidigt!

Jobbar under eftermiddagen och kvällen och därefter får vi väl se vad som står på tur! En filmkväll eller något vore ju inte fel. Skriver kanske sen!!

Pusss från en gladare Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0