Jobbtider

Hatar att ha någon hälsningsfras, man vill ju inte liksom dra "tjatjabloggeeeeen" så vi skippar den idag

Har iaf jobbat hela dagen igår och i sju timmar idag, har en och en halv timme kvar tills jag slutat! Igår blev det tacos och efterrätt och singstarkväll på jobbet och idag har vi varit vid farstanäs på promenad och sen köpte vi Burger king till Lunch. Har nog inte ett jobb att klaga på, vid de flesta tillfällen. Kommer ha men för livet efter en Upplevelse i eftermiddags men sånt får väl jämna ut allt det chilliga vi gör annars antar jag.

Efter jobbet blir det nog att mysa på olearys med någon drink och bra vänner om det vill sig, dilemma om man ska ta bilen eller ej. Men sånt löser sig!

Träning och jobb imorgon med, men sånt får Jag tåla. Måste ju få in lite pengar eftersom jag äter upp all min inkomst. Alltidhungrigtörstig

Nu ska jag inte tråka ut er, vi hörs imorgon eller något. Kramissss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0