Impulsutgång

Asså söndagar. Är ganska glad ändå. Är varken bakis eller har något jobb att gå till imorgon! Jag skulle dock haft en vecka ledigt men jag hoppade in och jobbade idag nu i sex timmar efter träningen.

Igår var jag och William i Nacka och kollade kläder.. Hittade INGENTING, ganska skönt ändå. Då stannar pengarna på kontot. Men ändå sämst. Det enda vi hittade var typ tvspel. Så vi åkte hem och kollade snabbt på kingsmatchen och gejmade halo och sen blev det impulsutgång på strippen. Har inte varit ute där på hur länge som helst men det var faktist roligt! Var nykter och körde bil men det var roligt att träffa massa som man känner. Vi drog dock ganska tidigt och jag åt kebab med Alex och William och sen blev det hemgång. Jävlar vad detaljerat det blev. Skriv upp min gårdag nu, gör det era jävlar. Vet att ni bryr er

Jaja Slutasnackat. Imorse åkte mannen till malmö och jag tog en prommis i två timmar med matilda innan träningen. Har typ träningsverk eller något i skjärten, kan man få det av att gå? Konstigt konstigt

Jaja bjussar upp några bilder sen helgen så hörs vi sen! Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0