I need you like a heart need to beat, there's nothing new

Alla klagar på att det är söndag för att deras helg är slut och det är skola imorgon, själv är jag glad över att det är söndag eftersom jag jobbat hela helgen och får två lediga dagar efter idag.

Igår jobbade jag som sagt till halv nio och åkte därefter hem och fixade mig lite och därefter åkte jag och frida till olearys där alla killar var. Träffade massa roliga människor men duktig som jag var så var jag både nykter, körde bil och gick ej ut på strip. (samlar vuxenpoäng). Åkte hem med mannen min.

Har haft en lugn och skön morgon innan tjejernas träning väntade. Utan musik jobbade vi oss igenom en friståendeträning med sång och en dålig taktkänsla. Gick väl sådär måste jag säga men de var duktiga ändå!!

Köpte med mig ravioli på burk och lite annat gott till lunch då jag åkte direkt till jobbet och nu sitter jag här. Ska ut och bära däck nu, bifflinda kallar. Sen ska jag nog mysa med mina vänner!

Även en träning och jobbsöndag kan leverera!

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0