Feels like home

Jag är inte personen som är hemmakär om man säger så, har absolut ingenting emot att vara hemma men det slutar oftast med att jag inte är det. Det gör ingenting om jag sover borta flera nätter i rad. Jag älskar ju att göra saker.

Har kanske sammanlagt varit hemma i 45 min sen i lördags morse och nu är det måndag kväll och jag ska snart iväg igen. Men när man är hemma kör man kvalitetstid, äter maten, duschar och ligger i sängen så är man klar igen.

Det blev en sleepover igår hos Frida med henne och Anki. Idag har jag bara haft möte på jobbet och tränat barn. Slutsnackat om allt skit. Nu väntas kvalitetstid i badet innan jag åker till min pojke. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0