Dubbeljobb

Som rubriken säger så jobbade jag dubbelt igår. Jag som har vant mig vid att inte jobba nånting jobbade på två ställen. Påväg till jobbet ringde de från dagiset och frågade om jag kunde jobba, så när jag slutade vid elva åkte jag direkt till dagiset på stan och jobbade till fyra. Har glömt hur det är att jobba med barn, söta är dom men jobbiga som bara den ibland! Springer in i väggar och gråter, Menmen! Det är roligt med barn

Senare på kvällen hämtade William upp mig och vi åkte till heron och åt middag och kollade på en oväntad vänskap. Bland det bättre som jag har sett! Riktigt rolig film. Sen åkte vi hem och sov. Vaknade imorse som en sten, åkte hem och bytte om och tränade hos sjukgymnasten. Nu sitter jag på tildis jobb och ska snart till dagiset igen. 9-17 Tjohoo. Jaja cash is king

Puss från Ekiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0