Avlägsnar Landet

Godmorgon!

Efter två dagars jobb då jag har haft fullt upp känns det mer än rätt att bara få vakna lite lugnt av sig själv och solen skiner in genom fönstret. Det har varit lite hektiskt, igår var det sjukgympa, dagis och träning. Men efter det åkte jag hem och bara tog det lugnt och packade lite och fick även sällskap av mannen min. Imorse gick jag upp och gjorde frulle till honom innan han åkte till jobbet och jag gick och la mig igen. Pappa och Andreas åkte också iväg tidigt imorse med min gudfar för en fiskesemester på Åland, undra vad man väljer mest.

Nu blir det att packa det sista, träffa min kära vän Frida för en lunch och sen åker jag och mamma till Barcelona. Ska bli skönt att komma bort, även om det bara är för några dagar. Några dagar borta från äckliga, regniga och kalla Sverige och man får känna på att gå i shorts och linne igen. Jag klagar inte. Så om det inte hinns med en uppdatering på Arlanda eller så, och jag har ingen aning om vi har internet på hotellet. Så skriver jag om några dar igen !

So long suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0