We are shining and we will never be afraid again

Hola amigos!

Har precis täckt hela mig med täcket och är påväg att somna. Har jobbat i tio timmar och är helt slut, trots att de har varit världens skönaste jobbdag.

Efter jobbet åt jag Frida och Matilda på barolo där vi även fick besök av Max lite senare. Vi skulle röra oss vidare till park hotell med bestämde oss för att åka till stockholm. Så vår älskade chaffis Max åkte med upp till TGI fridays där vi tog Sveriges störta jordgubbsdrink och hade trevligt!

Stört vad trött jag är. Kommer somna vilken sekund som helst. Planer finns redan för morgondagen så då krävs det skönhetssömn! Okej överdrivt. Shrek säger godnatt.

Vi hörs mina vänner! Här finns lite bilder sen ikväll. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0