Träningsvärk

Kul att jag tränade i en och en halv timme och har träningsvärk. Inte fetaste fetaste men det känns ändå. Men efter åtta, nio månader utan att ens ha rört på mig så får man väl räkna med det när kör gympa !

Vi var som sagt ute hos Helenis igår. Det var superfint, alltid lika skönt att få träffs andra där och vara tillsammans, det var ändå gympan som man hade som mest när det hände för två år sen.

Efteråt blev det Max till middag (alltidsånyttig) och så fick jag ta avsked till mina kompisar igen. Nästan alla var hemma den här helgen. Olivia från London, Oscar från Umeå, Fredrik från Linköping och Emilia från Västerås. Men igår skulle jag behövt ta 6 avsked då Anna från jobbet åker till Asien i en månad.. Men dålig kompis som jag är så hann jag bara säga hejdå till oscar, Fredrik och Emilia. Men det är ju inte sista gången man ses så hoppas det är lugnt !

Åkte hem till William där vi kollade solsidan och åt glass typ. Fick dock åka hem tidigt imorse för att pappa skulle få sjuts till syd så att jag kunde ta bilen, så det blev pershagen-brunnsäng-syd-brunnsäng och sen sova igen. Men nu har jag vaknat och ska ner på stan och luncha med Anna innan nio timmars jobb!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0