SWEDISH HOUSE MAFIA

Har sovit i ungefär 13 timmar. Seg i kroppen och hes i halsen ska jag ändå kriga mig upp till Stockholm. Här ska inget missas. Får känslan av att en av årets bästa kvällar är här. De tre männen i mitt liv ska stå på en fet plattform och spela inför 65000 människor. Kan inte bli så mycket bättre faktiskt!

Om några timmar åker vi upp till huvudstaden där vi äter gott och fixar oss i Matildas systers lägenhet och sen bär det av till friends arena. Är lite lycklig på ett sätt, alla som lagt upp massvis med bilder och sagt att det var det bästa i deras liv, jag kan inte gråta, jag har fortfarande allt kvar!!

Ikväll är jag taggad, händer inte så ofta men ikväll är det ALL IN.
Ha en bra kväll gott folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0