Skönt

Bra att man kan sova när man har sådär 4 och en halv timme kvar tills jag ska upp. SKÖNt aa mm aa. Nej Jag får väl bara skylla mig själv för att vara med mina vänner, läsa onödiga bloggar, hata på fjortisar på instagram, tänka på allt som har med världsproblem att göra, går före när man egentligen bara ska stänga av sin jävla hjärna (som annars ändå inte fungerar) och bara slockna. Så mycket svårare att somna själv än att somna brevid någon annan. Ångest

Typ som den här texten, hittade inte bilden så det blir lite rolig text sådär

typical me

My brain during the day:
Potato, potato, ching chong tomato

My brain at night:
I wonder why the Earth was placed exactly here and allowed us to provide a perfect climate to sustain human life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0