Sjukhushäng

Visst sa jag att jag skulle göra inlägg? Men det gjorde jag ju inte. Som allt annat jag skulle göra idag som inte blev av.

Har iaf ätit asian roxy idag, myst med mina vänner och nu sitter jag på akuten med Anna och väntar på röntgen. Hon krockade lite med tummen idag så vi får se om det är brutet. Men på sjukhuset är man van att hänga så det gör inte så mycket! Bara det att vi är ledare igen om en timme och det vore ju bra om vi hann tillbaka. Om hon inte ska opereras eller något annat roligt.

Jaja nu ska Jag social! Här är Anna som kör tummen upp med en tumme utan funktion. Vi åker till Halmstad imorgon ändå har vi sagt! Hörs senare homies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0