Onsdagsjävel

Trots mina fyra timmar sömn inatt så krigade jag mig in i duschen kl 6 imorse,. Och sen tillbaka till sängen en kvart innan det var dags att ta på sig kläder och åka. Jobbade i fyra timmar och hämtade sedan Fidde, vi åkte hem till mig, gjorde pankisar, var på stan med försäkringskassan, bokade summerburstbiljett och SEN åkte Jag tillbaka till jobbet och jobbade fyra timmar till för min chief hade ringt under dagen. Vilken kämpe va? Vill ge mig själv en guldstjärna

Nu ligger jag utmattad i sängen där Jag började dagen, och då tänker man att "eftersom jag har sovit så lite och jobbat så mycket så borde jag sova..." i helvete heller. Får se vart jag tar vägen men nånting ska Jag göra. Ensam individ söker sällskap. Lär bli phagen eller Anki eller något annat skoj. Vägra vara själv.

En superdupersöt bild på mig idag när
Jag tackade ja till mitt andra jobbpass för dagen "wait what?" "oh no you didn't, oh yes i totally did" typ så. Typ assöt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0