Lyckans dag

Känslan att vakna på morgonen utan att telefonen har ringt från dagiset. De sa att de kanske skulle ringa in mig så jag ska jobba där. De har ringt under de morgnar jag inte jobbat där.  Men idag har det inte ringt och det är så skönt att få ha sovit ut och ligga under täcket och kolla på desperate housewifes. Undrar varför det är det bästa som finns. För tillfället kanske jag tycker det eftersom jag har chansen att kunna göra annat. Men snart blir mitt sänghäng DET ENDA jag gör. Lite deprimerande kanske det är Jobbar i Järna senare idag, sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Ska nog ta det lugnt eftersom det är imorgon som det smäller! Första spelningen var igår och det ser helt sjukt ut. Är så sjukt taggad. Efter att jag sett dom kan jag dö lycklig. Då har jag sett avicii, Tiesto, deniz koyo, nause, alesso, icona pop, David guetta, axwell, ingrosso och många fler. Och nu de två sista plus nu den som saknades i somras. Steve Angello. De tre tillsammans som blir den sjukaste trion i världen. Avslutar det här året på bästa sätt, man sparar det bästa till sist. Åh jag längtar till imorgon
Trackback
RSS 2.0