Lång dag

Har äntligen krupit ner i sängen efter en lång tisdag. Har jobbat på dagis i nio timmar, varit tränare, hängt på träningen och lekt med kompisar. Nu förstår jag hur det är att jobba en hel dag.. Inte ofta Jag gör det. He he. Nu förstår jag er som jobbar varje dag och är så trötta. Mina dagisbarn var supersöta iaf.. Oftast, förutom när de grät och slängde mat på golvet.. Vilket hände 70% av tiden. Men resterande 30% var de söta. Det ser ni på bilden nedanför... De gick runt och kramade varandra. Gulleungar

På träningen skulle vi välja ut de gymnaster som ska tävla. Ångest och elakt. Känner mig som en häxa mot mina små änglar. Jag är hjärntvättad...

Nu blir det scrubs och läggdags. Sjukgympa, skäris och möte imorgon!

Sov gott loosers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0