It's a good thing tears never show in the pouring rain

Börjar inlägget med en fet avundsjuka på alla de jävlar som flyr till värmen. Och en stor önskan att få göra desjälv, med sin bästa vän eller så, till Sardinien eller så. Men nej jag skojar ju bara, vill hellre leva instängd i ett hus i tre månader och vara blek och bitter, såklart.
Y
Är som vanligt den segaste på att göra saker i tid. Om nio timmar åker jag till Landskrona och jag har inte börjat packa än. Jag ska dessutom vara ledare och borde väl se till att få med saker både till mina tjejer och till mig själv. Har gjort allt utom det viktiga idag. Igår åkte jag till william där jag sov kvar. Tränade mitt sista pass hos sjukgymnasten imorse och resterande tid har jag suttit på kansliet med Anna och sen varit i hallen. Yeyyy
 
min helg spenderas alltså tillsammans med 23 fjortisar, varav 18 timmar är i en buss där man inte kan rymma. Om jag ser fram emot det? Jaa de är så otroligt sköna så det gör inget!! Men jag borde inte ligga här i sängen och knappa. Har viktigare saker att göra, typ som att sova. Prio 1. Packa fixar jag när jag är som mest stressad imorgon bitti. Har hört att man gör saker bättre under press. 
 
Får väl se hur mycket uppdateringar det blir! 
goodnight homiesss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0