Fotografering och jobbtider

Ingen rast och ingen ro. Trots att jag kom hem sent igår och huvudet inte är på den rätta sidan så klev jag upp imorse för att ha fotografering med gympan. Först mina tjejer, sen mitt eget lag, sen med alla ledare, privat ledarfoto och kompisbilder. Så där stod jag i två timmar med ett leende på läpparna framför kameran. Men det var inte så hemskt ! Nu har jag jobbat en del och har väl en timme kvar ungefär. Inte det bästa att jobba med den här känslan men det går de med!

Längtar efter att sluta och åka hem och krypa ner under täcket framför en film tillsammans med mannen min. Mitt rum är kaos men jag har nog en mamma som har städat åt mig för jag bad henne göra det. Skönt att lämna stökigt och komma hem till rent. Jag har allt bra föräldrar!

Här är en lite suddig bild från fotograferingen. Det var en mamma som tog kort med mobilen! Mina älskade tjejer det där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0