Alltialloinlägg

 
 
Vill börja tipsa om att lyssna på den här grymt sköna låten som numera är min favvolåt (som jag förklarade om igår men kan inte hålla mig och måste tvinga alla att älska den). Typiskt mig
 
Har iaf haft en bradålig dag typ, inte för att någon bryr sig men så att jag kan minnas om två år när jag kollar tillbaka på hur brutala mina humörsvängningar var under den här perioden. Så därför måste detta antecknas då jag har närminnesförlust och kommer ha glömt bort det här redan imorgon, och då blir jag arg igen osv. Skönt liv jotackjaa.
 
Har iaf lekt med anki, ätit mat och tränat tjejerna. Standard.. Efter det åkte jag och tildisimo hem till henne, vi SKULLE plugga körkortsteori. Men när vi ses finns det allt annat att prata om. Och det bästa är att vi jämt tycker likadant. Just nu är vi båda trötta på homosapiens... alltså människor för de som inte fattade min otroligt roliga förklaring. Hur folk är så äckligt otacksamma och egoistiska. Jag vet inte hur folk uppfattar mig, men jag gör allt för att göra det bästa för andra. Jag vill inte vara dum, jag vill inte göra saker mer komplicerade än vad de behöver vara. Helt enkelt, jag vill vara snäll mot så många som möjligt. För att förhoppningsvis få någonting tillbaka. Men vissa tar saker förgivet vilket jag tycker är synd. Man kanske inte ska vara så snäll ändå? inte överdrivet iaf.
 
Nu tror ni kanske att jag redan grävt gropen till graven men så är det ju inte. Ville bara få ut allt hat på (ursäkta) men det kvinnliga könet där man bara tar och tar och aldrig ger något tillbaka. Men jag överlever, jag har ju mina bästa vänner som jag antagligen har fastnat vid för att de inte är såna.
 
Nu får mitt utbrott vara över för tillfället och jag återgår till viktigare saker. Idag är ingen vanlig dag för det är min PAPPAS födelsedag, hurrahurrahurra! Oavsett om jag kan bli lite arg ibland för att jag inte får som jag vill, så får jag faktist oftast som jag vill. Jag har en 2meter lång bamsebjörn till pappa som ställer upp jämt och ständigt. Han kanske tros vara socialt handikappad (vet att du läser det här pappa och du vet själv att du är det). Men de som verkligen känner honom vet att han inte är det. Han släpper bara inte in människor så lätt om man säger så. Men din humor kommer jag nog aldrig förstå.. Hur som helst så älskar jag honom och han är värd ett grattis även här! Trots att jag ringde och sjöng med min vackra stämma imorse...

Och med det här så lär ju låten vara slut och därför får det bli ett slut på inlägget också!
Godnatt på er kompisar
 
Bild på mig och bästa gubben

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0