22/11

Jag är en sån alltiallobrud som kan göra tusen saker samtidigt. Just nu sitter och och trampar på en träningscykel som finns i hallen samtidigt som jag bloggar och svettas som ett as.

Har jobbat och tränat tjejerna idag. Allt var bra på jobbet utom att byta bajsblöja.. Har aldrig behövt göra det tidigare men nu fick jag tre.. I RAD . Får rysningar bara jag tänker på det. Ska adoptera ett barn som redan kan gå på toa ist. Hann även träffa Sulalampi och Trotz under eftermiddagen vilket uppskattades.

Nu börjar det bli för lökigt och jobbig för att göra båda samtidigt. Har hunnit cykla i tjugo min nu, tio till sen får jag våldgästa Anki innan vuxenträningen börjar!

Sov gott kompisar. Bjuder på en bild från min hurtiga sida! Kan till och med ta kort på mig själv samtidigt som jag tränar. Kalla mig världsbäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0