Unwritten

Det är sommarväder och man kan inte vara annat än lycklig, så jag trotsar allt om att man inte borde gå ut med shorts när man har ben vita som snö och gör det ändå. Då kan ju de andra med shorts få känna sig lite bruna i min närhet, man måste ju tänka på andra.

Fett värt att sitta med shorts än att löka i jeans iaf. Jag har kommit hem från falun, det gjorde jag i lördags. På kvällen var jag med mina bruds, tanken var uteservering men det tänkte alla andra också så det var fullt, slutade med en picknick och massa mys cd vattnet. Inte så fel det heller faktist!

Gårdagen bestod av träning och sen plugg med Wille mestadels. Tog lite pauser för att spela Simpsons hit and run. Världsbäst. En promenad med mina tjejer och en bra film fick avsluta dagen.

Nu är jag påväg till skolan, har inte gjort min redovisning så jag lär få sitta i skamvrån, ser fram emot det. Hejdå bajsisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0