Stek

Drog nyss fetaste rushen genom kringlan klädd i mina grymt snygga mjukisar och min rosa gympatjocktröja, allt för att hinna med bussen.. Gör jag det? Nej klart som fan att den åker en minut tidigare så jag missar den precis. Så nu sitter jag här, asstekig och får vänta på bussen en kvart, yey

Helgen har varit bra iaf, bra sällskap och god mat hos Johanna i fredags, slutade med att vi satt bänkade framför hockeyn. Vad gick fel undrar jag? Blev lite ledsen på Sverige som släppte in sex mål i sträck. Lite ledsen över matchen åkte jag hem och sov. Igår var det tidig uppgång, åkte till Katrineholm på träningsläger. Först var jag tränare åt vuxengruppen i tre timmar och därefter hade jag själv träning. Fick egentligen inte köra men tränade iaf, men bara på trampolinerna. Så fem timmar träning blev det iaf. Partybilen hem och snabbfixning. Åkte ner till olearys och åt middag med vuxengruppen, riktigt rolig kväll! Smet förbi strip också och sa hej till alla bara. Nu har jag tränat tjejer och ätit på stan. Nu blir det plugg, Tjohoo hörs sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0