Spontankväll

Jaa rubriken talar väl för sig själv, efter en skön dag med strålande sol, hälsocoachsamtal, lekande med mina gamla dagisbarn, Golfspelande och chillandes på maren med nancys så tog jag mig hemåt en sväng. Kort därefter hämtade Anki upp mig och jag följde med henne till Skavsta för att lämna av hennes mamma vid flyget, därefter åkte vi vidare till eklundsnäs och lekte med några thailändare, en halvneger, en vad nu steffe är och en Samuel. Kul var det, åkte vidare till Maja och sen till Olivia där det blev en del skratt med dom idioterna. Alltid lika roligt. Har inte haft batteri på mobilen på hela kvällen men tro det eller ej, de har typ varit skönt! Imorgon bitti är det sjukgymnast, ska berätta den roliga nyheten så får vi se hur jag ska lösa mitt liv, sen är det jaktskytte på schemat. Najs bror, sånt får inte ni göra i er skola va? Pillutta er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0