My friends are in the bathroom, getting higher than the empire state

Har nog varit med om den största humörsvängningen nånsin. Hade matte nationella, jag satt och skrattade för att det gick så dåligt. Ville tillslut gråta för att jag insåg att jag kommer få mitt första ig. Direkt efter att papprena var inlämnade ändrades humöret, vi la oss i solen och kollade på volleybollturnering, lärarna hade satt ut högtalare så hela skolan dunkade musik och bara Chillade. Sen gick vi ner och badade, hur skönt som helst. Svårt att förklara känslan men ibland vill man inte sluta skolan, idag var en sån dag.

Nu glömmer vi att jag haft prov och så åker jag till bästa vän som bjuder på smoothie. Det är helg och den börjar med en grillkväll hos Fia. Just nu kan ingen ändra mitt humör. Puss på livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0