Mormorhäng

tjatjabloggkeeeeen

har landat hos mormor nu, gjorde det för ca 4 timmar sen, har sovit i tre av dessa timmar. yey

Har kopplat upp internet, tänkte plugga men datan visade sin fina sida. Skulle börja ladda ner lite mer OC, det stod att det skulle ta 1 år och 8 veckor, ja men internet jobbar snabbt känner jag. Tove är här uppe också så det kanske får bli en fika med henne. Annars ska jag storchilla

Mormor har redan levererat, mamma sa att hon kunde diska och mormor vila, när mamma kommer tillbaka fem minuter senare står mormor och diskar. Mamma- men du skulle ju inte diska, det skulle ju jag göra ! Mormor- jaa.. men jag vill ju så gärna tvätta händerna. haha jag tror jag älskar henne

jaja nu ska jag försöka göra lite nytta.. typ ingenting. missar ragnhilds skiva gör jag också, tjoho. puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0