Kom precis från..

Yo motherfuckers, äntligen har jag fått lägga mig i min säng efter en otroligt jobbig naturkunskapslektion i tre timmar. Och det är fredag dessutom.. Kan det bli bättre?

Ja det kan det ! Har haft en otroligt skön vecka, provade Bågskytte igår, lekte massor med Mina tjejer på träningen, vuxengruppen var grymma och jag fick bra sovsällskap, och ännu bättre blir det. Ikväll är det studentskiva och temat är : kom precis från...? Så det kan vara vad som helst! Oklart med hur många som klär ut sig men om vi nu kommer göra det så blir vi grymmast av alla. Hör väl av mig om hur det blir eller hur det blev beror på när jag skriver nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0