Drakbåtsrodd

Godmorgon alla solstrålar

Måste först och främst säga att jag hade både en väldigt bra och dålig dag igår, jag missade bussen vilket sög, men när jag väl var i skolan träffade jag Sebastian som varit i USA ett år, det gjorde min dag. Sen förstörde min lärare den genom att rata HELA min projektrapport så jag fick skriva om den, sen blev den bättre när jag fick efterrätt och bra sällskap hemma, och det bästa av allt var att jag klarade matte c nationella !! Lyckan är obeskrivlig

Nu är jag påväg net till stan för att kolla drakbåtsrodden och sen träna. Efter lunch är det vår gång, då ska vi vara utklädda till vår idrottslärare, hörs mer sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0