vill sova en hel vecka

Jag har blivit en hoppande liten tioåring igen.. iaf när jag hör Eric Saades låt med Hotter than fire. Sjukt bra ju! eller är det bara jag??

Nu kommer jag bli sådär socialt handikappad igen.. jag har lämnat in min älsklingstelefon till lagning och går runt med någon Nokia Touch som jag inte fattar nånting av. Går knappt att sms:a! De senaste dagarna har varit lugna men det är skönt det med! I onsdags var jag med Sofia. Vi fulade runt oss lite och på kvällen mötte vi upp max på park hotel och satte oss och tog någon drink. Därefter träffade vi våra vänner en kort stund, max drog vidare upp till stockholm och jag åkte hem och sov. Igår var det en lång dag, det var sportlovsdagen i axa som stog på schemat. Folk fick alltså testa på gymnastik och vi hade en uppvisning, roligtroligt! men trött som ett as var man efteråt. Vi käkade grekmat och åkte upp till träningen och köttade i två timmar till. Efter det åkte jag till marcus där vi sågs allihopa och spelade tv-spel och kollade film, sen blev det nattedags.

Jag känner att jag skulle kunna sova en hel vecka för att jag är så trött men jag är uppe och skuttar ändå.. skuttar var väl att överdriva, jag släpar mina ben bakom mig. Idag blir det antingen att åka upp till stockholm och strosa runt eller något annat mysigt. Fint väder är det iaf. Och imorgon är det avicii. lyckan som uppstår

Jaja nu ska jag fixa mig lite. hejdå idiotas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0