Vi fortsätter växa, fast hon förblir 17 år

Igår kväll var det filmkväll hos anki med en hel ungdomsgård. Trängas fick vi göra, men det är ju mysigt. Idag vaknade jag vid tolvtiden av att matilda ringde. Hon frågade om jag ville med till stockholm och det ville jag så jag hetsade upp och fixade med mig så tog vi oss till huvudstaden. Hon köpte byxor och jag var sällskap. Åkte hem rätt tidigt och var vikarie på barngympa. Därefter har jag hunnit vara ute i tveta med matilda och angelica och jag lämnade ett kort och tände ljus.

Idag är det 16 månader sen Helena försvann.. det är alldeles för lång tid. Om jag bara fick träffa henne en sista gång, det är allt jag begär. Saknaden består. Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på melissa horn, varje låt har en egen betydelse och man kan känna igen sig i alla. Idag bjuds det på en stor favorit, kungsholmens hamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0