Vem lämnade vem

Godmorgon!

Fick lite sovmorgon nu på morgonen vilket gör mig lyckligare såhär på torsdagsmorgonen, sitter på en halv nio buss ist för halv sju buss till sjukgymnasten.

Igår väcktes jag av att kines ville ha någon att äta med, bjöd hem henne till mig och vi åt hamburgare och pommes och njöt av livet i solen. Gick förbi centrum och köpte en glass också, sjukt skönt väder var det. Åkte till skolan och kollade på när treorna körde superstar, sen smet vi till anki där hon och jag smälte choklad och värmde bär och åt det med glass, inte nyttigt men gott som fan. Gick till stålhamraskolan där jag var vikarie åt bamsegympan.

Efter det åkte jag till Matilda där hon, jag och Fia gick en långpromenad UTAN mobiler, starkt gjort. Åkte och gjorde lite ärenden så hamnade jag och Fia hemma hos mig därefter. Hon ligger kvar och sover medan jag måste träna innan skolan, jaja jag ska inte klaga, vädret gör mig lycklig.

Ikväll är det årsmöte och kanske vuxenträning om vi hinner med. Smörgåstårta på mötet. Min mage kurrar! Nej nu ska det brännas fett och byggas muskler så jag blir hel i mina skador någongång. Ha det braaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0