Trött som en jävla jävel

Haha jag inser nu att den enda gången jag skriver blogginlägg är när jag ligger i sängen. Men då har jag inget att göra och vill hitta en anledning till att få ligga kvar längre så det är nog därför!

Igår tog jag mig till Tyresö som sagt, lite svårt att följa en gps när man åker i en tunnel och den inte har täckning, men det gick bra ändå måste jag säga! Träningen däremot gick inte så bra för mig, handikappad som jag är försökte jag springa och köra lite fristående och träna foten, men det kändes rätt mycket faktist. Jag tror jag inbillar mig att det går bra och att jag kommer kunna tävla, men jag kan ju knappt göra någonting. Däremot sista halvtimmen när vi körde trampoliner kunde jag gympa lite och då kom min livsglädje tillbaka. Påvägen hem var det fest i bilen igen med Mange makers och Carola, man blir ju så taggad! Tog en sväng till donken då jag inte hade ätit på hela dagen. Åkte hem till Matilda och mös med henne Sofia Max och Filip. Sjöng lite för Max vid tolvslaget eftersom han fyller 19 idag. Vid halv två tiden åkte jag hem och slocknade.

Nu har jag iaf fått sova ut men min träningsverk sen i torsdags är inte mysig! Klockan är snart ett och jag insåg att jag ska vara hos olli om två timmar och grilla och spendera kvällen där, men det blir mys. Sen är det utgång lutar det åt , men vi får se om jag följer med. Ska vara nykter och kan ju knappt gå. Ändå kul

Hör av mig en annan gång, nu måste jag ta tag i livet.. Ofrivilligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0