träningsfredag

Ligger i sängen och vill inte röra mig, eller jaa.. jag kan knappt röra mig. Min träningsverk sen igår är brutal, särskilt i magen, låren och ena vaden. Jag tränade barnen, tog en promenad hem med matilda och åkte tillbaka till träningen, var med på corepasset och tränade de vuxna. Och idag kan jag knappt gå? undra vad som gick fel

Jag har iallafall bara chillat och laddat ner massa låtar under eftermiddagen. Lunchat hos tove och gått på stan en sväng innan. Snart ska jag kriga mig upp ur sängen och åka till tyresö där det blir att träna hela kvällen, det går väl bra? hoppas på det iaf. Ska bara försöka hitta dit, mitt lokalsinne är noll när jag kör bil. Vi tackar gudarna för GPS och håller tummarna för att vi kommer fram.

Puss och kram mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0