Smörgåstårta och solsken

Ligger i sängen som en uppsvälld valross, eller typ flodhäst, de är väl fetare?

Har varit på årsmötet och proppat i mig smörgåstårta tills det inte gick ner mer. Man måste ju passa på när det finns! Mötet gick bra, satt och höll med till allt, jag inledde med att applådera och resten följde med. You are all my bitches. Nejdå inte riktigt så men det kändes bra. Resterande tid av årsmötet applåderade alla till varenda ja som dök upp. yeyyy victory is mine

Dagen har annars varit bra. Rehabade lite, ont gör det men viljan övertar nog smärtan i slutändan, vare sig det är bra eller dåligt. Kollade på under idrotten i skolan, låg och sov i solskenet under lunchrasten, hade matte och fattade vad jag höll på med! Åkte därefter hem till matilda med sofia och tildis och åt glass och bara mös, oscar kom förbi en sväng också. Inga dåliga dagar jag lever om man säger så.

Nej nu ska jag ta och försöka fixa nedladdningsprogram så jag kan ladda ner filmer någon gång och sen kanske jag tar mig till matilda och sover där. Imorgon är det fackout som gäller och jag är taggad som aldrig förr. Hörs då!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0