Mange bjuder



Hej alla fula

Just nu är det party in my head med Mange bjuder, eller jaa.. party i mitt hus med endast mig som gäst. Då blir det verkligen vad man gör det till iaf! Jag har aldrig tyckt om mange makers låtarna särskilt mycket, men det finns en hat-kärlek till just mange bjuder. Den är ju för skön

Hade inte den bästa morgonen som man kan läsa här nedanför, jag är nog lite för trött numera. Har somnat sittandes med datan i knät, kläderna på och musik som spelar två kvällar den här veckan. Fokus sömn numera? neeeeej det är tråkigt. Imorse ville vår lärare att vi skulle få lite spänning i våra liv så han tog ut oss för att pimpla på isen.. när den typ smält bort. Länge sen jag var så rädd. Min skjärt blev blöt och vi fick ingen jävla fisk, fanns inget roligt med det äventyret. Hade matte och jag och fridet var lika engagerade som vanligt. Dan gillar verkligen inte mig... Nu sitter jag här hemma i min mysklädsel och ska snart ta tag i livet. Barnträning, egenträning och vuxenträning idag! Blir nog roligt. Imorgon blir det att åka till tyresö och träna hela kvällen, kan bli kul.. om jag kan träna. Men det löser sig!

Har inte börjat laga någon mat än och ska åka snart. Dags att ta tag i livet. So long suckers

JUSTJA! Innan ni lämnar den här sidan tipsar jag er med att kolla på filmen nedanför, det är en liknelse av vad danny gjorde under sitt uppträdande.. men det här är helt sjukt, de är japaner. det säger egentligen allt. Se och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0