Lyckorus

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Jag är så lycklig just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har haft en skolvecka som varit hur chill som helst, frida tog körkort igår, det börjar bli vår, träningarna idag gick jättebra och här kommer dom bästa lyckoskotten!

JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN IPHONE!!!!

och något som är ännu bättre, som känns sjukt bra

JAG FICK EN PLATS I FRISTÅENDET!!!!

Svårt att förklara lyckan. Men under den här en och en halv vecka som jag varit utan min telefon så har jag inte vetat vad jag ska göra, och en plats i friståendet av sex stycken när alla är så otroligt duktiga känns riktigt skönt. Särskilt eftersom jag varit oseriös och alltid varit trött på söndagarna efter alla lördagar innan, och jag var sjuk idag när de skulle titta ut vilka som skulle gå tävla. Men nu ska jag skärpa till mig på riktigt!

Mer än så har ja inte att säga. Helgen börjar imorgon men jag är sjuk så det blir nog att vila. Kanske åker upp till stockholm och äter middag med mina kära vänner matilda, johanna och max. Men sen blir det sängdags, läger i gävle hela helgen. Taggaaa!

Puss och kram från en lycklig tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0