Lyckan

Tappar bort ett tresidors arbete om kolhydrater.. hittar det en halvtimme senare och kan leva igen. Och visst fan uppskattade jag livet mer EFTER att jag hittat arbetet än innan? ändå skumt, det var ju inte direkt så att arbetet hade blivit bättre eller så, det bara slapps skriva om. Men det tackar vi gudarna för. I och med att jag hittade arbetet och skrivit en analys över mina kostvanor så får jag sitta uppe såhär vid ett på natten, för då börjar jag inte förrän vid halv ett imorgon. Men sjukgymnast vid tio, men det gör ingenting!

Frågan är hur bra det går hos sjukgymnasten. Var på röntgen igår och hej och hå! Tack som fan, inget är brutet. Bara ledbandsskada, vilket betyder att jag nu är ett kryckmongo MEN jag kommer på benen mycket snabbare ! Satsar på att kunna tävla på fristående om mindre än tre veckor... vadå? inget är ju omöjligt. Bara lite.. mindre möjligt. Men jag har mål att sträva mot iaf. Lägret var trots min skada, det var ju tur det! Bilder kommer så småningom, kanske imorgon... om vi har tur!

Rolig dag idag, tog mig till anki, någon jävla jävel hade skruvat ur hennes bultar inatt. Vem är så dum och har så brist på liv? hursomhelst, bultarna till däcket var av så hela hjulet ramlade av. Hennes superfarfar kom och hjälpte oss få fast däcket och olivia kom och hämtade oss så vi kunde bege oss mot oxelösund. Där hängde vi på bodaborg, jag med kryckor... inte så enkelt, men är man en krigare så är man! folk trodde jag hade krigat så mycket inne i banorna att jag skadat foten och fick hoppa på kryckor.. Men så var inte läget. Efter bodaborg blev det en sväng förbi donkelish och sen barnträning. Efterblivna barn kan man iallafall hitta där om ingenannanstans, men dom är också söta.. på sitt egna sätt. Som ingen annan tycker om

Resterande del av kvällen har jag suttit framför den här dumburken och knappat in saker jag inte har någon aning om vad det är. Men vad gör det? det gäller att bara få ett betyg i handen, inte direkt så att man lär sig så mycket i skolan trots allt. Finns för mycket att minnas.

Nu ska jag sluta prata, skriva och vad det nu är. Tänka är nog bra om jag slutar med.

Godnatt mina vänner, bjuder på en bild sen lägret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0