jag tror jag kan leva på det här förevigt



Jag finner typ inga ord för gårdagen. Det var så sjukt bra! Över mina förväntningar, över allas förväntningar tror jag nog. Det var så fett att till och med kungen hade gillat det! Avicii är en av världens bästa dj:s, för mig är han nog världens bästa. Jag fick se honom spela, och hela globen lyftes kändes det som. Jag svävar fortfarande på moln, hela globen med grym musik och alla älskar avicii lika mycket. Helt galet. Vill göra om kvällen tusen gånger om.

Efteråt kom marcus och hämtade hos och vi tog oss hem till hoeg efter lite donken i magen. Där var det en väldigt lugn efterfest men ändå skönt. Marcus sjutsa hem mig och vid femtiden var jag hemma. Slocknade direkt och var tvungen att gå upp vid två för att duscha och käka. Snart är det träning, om jag är taggad? njaa oklart. Men jag ska göra mitt bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0