Jag måste ändra historien, jag måste skriva om dom där sista orden


Sitter här med mitt glas oboy och njuter lite av min sovmorgon som väntar imorgon.

Dagen har varit lång och både bra och dålig. Kom hem lite sent igår efter ett besök hos fia där jag även träffade marcus och victor. Det påverkade min trötthet ganska bra, imorse när klockan ringde vid sex så ångrade jag mig ganska bra. Tränade hos sjukgymnasten och tog mig till skolan. Träffade JB som kom och hälsade på i skolan, då blev man lite glad. Har inte sett han på två år sen han slutade i vår klass. Jag lostade som vanligt och har glömt allt under de två veckors uppehåll från plugget som vi fått ha. Jag fick även en bekräftelse på att jag INTE är fotogenisk då min kära vän frida la upp ett album på facebook med smygbilder på mig. Jag var långt ifrån lycklig när jag fick se dom

Efter skolan åkte vi hem till mig och åt hamburgare och sen åkte vi och köpte glass och njöt av livet innan min träning. På träningen gick det väl upp och ner, skadar mig fortfarande och ingen kroppsdel är hel. Men jag gjorde iaf rondat flickis sträckt salto med halvskruv. Arabiska? Jaja jag är gympatjej man får vänja sig. Jag ska iaf kötta på lägret i helgen, det är en sak som är säker.

Slutsnackat om allt tråkigt och roligt och vad det nu är. Jag är glad iaf.. får sova till halv elva ju.

Sov gott kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0