Jag jobbar på det

Som ni kanske läste i inlägget tidigare idag så var jag lite forever alone på stan ett tag.. det blev inte bara en timme utan jag skulle möta upp mina vänner på stan istället som skulle äta på nancys och sen åka tillbaka till skolan. Så jag spenderade en och en halv timme till att.. sitta på en bänk. Ändå kul? en tant såg att jag hade kryckor och att jag inte kunde rymma så hon satte sig brevid mig och berättade hela hennes livshistoria. Visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag satt och lyssna och lät henne prata av sig om hennes barnbarns barn och hennes egna ungdom. Spännande... eller inte '

I skolan räknade jag och fidde matte, fast spelade mest quiz me på mobilen. Det slutade med att min lärare hängde över mig och ville också vara med mig, sen skulle han behärska sig lite och agera mattelärare så då säger han " linda räkna matte nu, jag kan spela det där åt dig sålänge" haha skön. Fick med mig frida hem och vi lagade hamburgare och bakade kladdkaka. mumsiiii. På träningen gick det ganska bra, agerade psykolog, pluggade matte och tränade att gå på min egen träning. Gick ganska bra! Ska försöka lära mig gå lite bättre nu igen( imorgon utan kryckor). På fredag har vi träning i tyresö och jag vill vara med mer än allt. Jag jobbar på det, det går nog bra!

Nu sitter jag och försöker få upp massa bilder sen lägret i helgen, går segt som in i helvete men snart så!

Sovmorgon imorgon och sen bara idrott. Njuter av mina sköna skoldagar.
Haaaaaaaaaaaaaaaa det praaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0