Jag jobbar inte så

Jag tror inte att jag är byggd för att gå upp innan sju, det går bara inte. Jag lyckas alltid vakna när bussen som jag ska ta till sjukgymnasten går. Det är så otroligt jobbigt att vara uppe nu, pest och pina utan att skoja. Tårarna rinner för att jag gäspar och jag set ut som en kines för att jag inte får upp mina ögon.

Gårdagen i skolan var värdelös, ungefär lika värdelös som den här dagen kommer vara. Våra idrottslärare är i Idre med ettorna och då får vi våra svenska och engelskalärare som vikarier. Igår fick vi spela kubb, liksom, kom igen. Kubb? Vill inte ena tänka på vad vi ska göra idag. Sen ska jag på hälsocoach samtal iaf, en grej min kompis håller på med i hennes skola. Därefter är det träningar som vanligt.

Jaja allt bajssnack gör mig sömnigare, ska träna nu. Skriver senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0