It's ok not to be ok

Jag är så arg och ledsen just nu

Imorse missade jag bussen till skolan, fick åka till min brors jobb och ta bilen. Åkte hem och åt och sen till träningen. Varför jag är arg och ledsen är för min jävla fot. Den gör så otroligt ont och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill mer än allt kunna gympa just nu, jag förtjänar inte det här faktist. Att få sitta och titta på när mina lagkamrater sätter de sista varven inför tävling och jag kan inte bidra med något, inte ens försöka. Det enda är fristående, om ens det. Jag sitter och gosar in min fot med Voltaren och drogar Alvedon för att må bättre. Den blir överansträngd efter varje dag. Jag inbillar mig att jag kan köra. Men oavsett vad någon säger så ska jag bidra med att tävla på friståendet, och nästa tävling ska jag antingen vila helt eller köra all in, beror på hur foten mår. Blir så trött på mina skador.

Somnar som en mindre lycklig tjej inatt, börjar sent, kollar på idrott i tre timmar och har bamsegympa imorgon. Ändå kul. Hörs då! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0