Arg och ledsen

Hej mina vänner

Har inte hunnit skriva på några dar. Kan väl säga att skivan i fredags var en rolig kväll, det hände mycket och jag gick runt och var lite chockad hela kvällen. Redde ut det efteråt och somnade hos Matilda. I lördags var det som sagt dagen som inte existerade, Chillade hos Tilds nästan hela dagen, åt middag ute med mamma och tilds och resten av kvällen mös jag med Elin, Sofia och Matilda och hämtade pappa på scaniarinken. Tränade hela kvällen och sen tog jag det bara lugnt typ. Somnade inte förrän halv fyra, fyra dum som jag är.

I måndags var jag på stan och åt och tog kort med Maria montezami, (ofrivilligt) Anki ville. Haha. Sen åkte vi till skolan och gjorde ingenting, tog oss till Matilda där vi bakade och tog det lugnt. Sen tog jag och Maya oss till kingsmatchen som förövrigt var asbra. Därefter åkte vi till Maya och kollade film med Marre, Wille och Alex.

Igår var det sjukis, skola och träning som vanligt. Kollade på lejonkungen och somnade inte förrän sent igen.. Borde skämmas.

Nu är jag så arg och ledsen som man kan bli tror jag nog.. Jag krigade mig upp tidigt imorse för att kunna åka till quecorner och lämna in mina kläder på tryck, och eftersom pappa hade bilen skulle jag få ta bussen. Jag går upp tidigt och vad händer? Jag missar bussen. Jag är så arg. Så nu sitter jag tjurig och får vänta en timme tills jag ska åka till skolan ist för jag hinner inte. Blir så arg. Träning ikväll igen, i Salem. Hejaaa får se om jag åker med. Borde plugga ! Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0