Äckelsverige

Morning sunshine! SKOJA så var det visst snö ute :ppp. Vad gick fel? Det står i tidningen att vårvädret är här och att det blir 15 grader i helgen, in my ass att det blir så när vi fått snö igen.

Hur som helst, igår var vi ute och red med skolan. Jag fick största hästen, och jag hatar hästar. Det går inte ihop. Trodde jag skulle dö när den började springa snabbare och hela jag hoppade upp och ner. Snacka om smärta i skjärten. Därefter åkte jag hem till Matilda där vi lagade mat och bakade morotskaka. Senare mot kvällen tog vi oss till mario där det var filmkväll, vi såg någon film om några som rånar tower heights typ. Efter det åkte jag och Fia hem till Matilda och sov där.

Nu på morgonen gick jag upp samtidigt som dom men dom åkte till skolan och jag till sjukgymnasten. Nu är jag påväg hem och sitter med min vitamin defence som jag haffade när jag gick tog en sväng till pressbyrån. Hem och duscha så blir det till skolan för att ha matte. Åh vilken lycka. Eller inte. Jaja puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0