Swedish house mafia

Har levt dagen i ett lyckorus, jag fick biljett till swedish house mafia i november, sjukt många som inte fick. Jag och Frida kallsvettades av oro att inte få biljett, men vi fick och jag är så sjukt glad. Vi firade med tårta på Sofias jobb och sen Matildas, det är vi fyra som ska gå. Därefter har jag och Frida firat lite mer med solarieöarna och nancys. Nu sitter jag och spränger hörlurarna påväg till jobbet. Min data är paj förresten, mindre roligt, men just nu gör det inget. Tråkigt att inte kunna kolla film ikväll på jobbet men har jag tur så löser det sig ändå.

Jaja nu ska jag sluta uttråka alla, ville bara göra alla avundsjuka och berätta att jag ska på SWEDISH HOUSE MAFIA!!!!! Och för er som inte får gå, bättre lycka nästa gång, så blev det ingen :ppppp

Puss kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0