Skinny love

Måste bara säga att jag kan förlåta sverige igen nu när vädret är strålande, älskar de här dagarna. Dock börjar jag jobba om två timmar ,. Mindre kul. Mina senaste dagar har varit bra och relativt lugna. Hade träning och sen tvspels och filmkväll med grönsaker och dipp med Wille. Igår bakade jag och Anki och vi åkte ut till tveta med några gympatjejer och Helenas mamma och firade födelsedagsbarnet. Älskade helena.

Därefter blev det Impulsutgång, jag Fedde Matilda och Frida. Flipp och askul. Idag är man trött men det var det värt. Lunchade precis på stan med Matilda och nu ska jag hem och försöka hitta en nyckel till kassaskåpet som verkar ha försvunnit. Bra jobbat ... Jaja vi hörs mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0